Reducerile din Romania

de boogddan

redu

Reducerile magazinelor de la noi sunt mai degraba minciuni, preturi umflate si prosteli pe fata, toate ambalate frumos in cele mai noi tehnici de marketing, in asa fel incat sa ii faca pe cei creduli sa arunce cu banii traind cu impresia ca au facut o mare afacere si au luat super produse la pret de chilpiruri.
Astfel ca dupa marea nebunie de black friday, cand au avut vanzari record (s-au cel putin asa declara ei), Emag lanseaza o noua campanie de aniversare ai celor 12 ani de activitate. Dupa o saptamana de reclamea agresive la radio, TV, in presa, pe bloguri si dupa ce mi-au spamat la greu casuta de mail cu newslettere care mai de care mai colorate si publiciste, iata ca a venit si ziua „Z”, ziua mult asteptata cu formidabilele reduceri in valoare totala de 2 milioane de euro.
In aceasta dimineata, dupa ce mi-am pus cafeaua la facut, am intrat pe siteul emag cu speranta ca voi gasi cateva lucruri, de care am nevoie, la preturi rezonabile nu neaparat la preturi de nimic pentru ca oricum nu speram ca se v-a intampla prea curand asa ceva in magazinele din Romania. Stiti vorba aceea romaneasca „La pomul laudat sa nu te duci cu sacul?” exact asta se aplica si in cazul acestor reduceri de 2.000.000 de euro.
Preturile nu sunt deloc asa cum speram, reducerile sunt extrem de mici (de procentul discountului imi este si jena sa va scriu aici), se ofera niste vaouchere cadou a caror valoare este destul de mica si care se pot folosi la viitoare achizitii…exact ce spuneam mai sus…modalitate de a te face sa cheltuiesti mai multi bani decat ti-a propus…dar bineinteles ca tu, clientul, esti in avantaj…=)))
O alta campanie reusita de spalare a creierelor si prosteala pe fata a magazinelor de la noi.
Amazon.com si Amazon.de rulzzz!!!

