Cadouri de Mos Nicolae

de boogddan

ssssssmn

In doua zile este mult asteptatul Mos Nicolae, asteptat bineinteles de catre cei care au fost cuminti in timpul anului si care merita sa primeasca cadouri 🙂
Acum sincer vorbind, cand primesti o asa scrisoare de la un nepotel de opt ani chiar nu mai tii cont ca a fost sau nu cuminte 😀
„Draga mosule,
Sa stii ca tot anul am fost foarte cuminte, am ascultat-o pe mamica si am invatat foarte bine, am ramas corigent decat la trei materii.
Am facut fapte bune: i-am ajutat pe bunici la treaba, am fost respectuos cu cei din jurul meu si am facut multe fapte bune.
Ca sa fiu motivat sa fac lucrurile la fel de bine la anul, sa stii ca imi doresc si eu cateva cadouri, la fel ca si ceilalti copii. Nu iti cer multe, ma multumesc si cu cadouri mai mici, dar daca poti totusi sa stii ca mi-as dori:
– o tableta pe care sa ma joc atunci cand ma plictisesc la ore cand doamna ne citeste din carti la Limba Romana.
– un telefon mobil iphone, modelul nou, deoarece telefonul vechi l-am spart atunci cand am aruncat cu el dupa colegele de clasa
– o pereche de ghete de fotbal noi, la fel ca cele ale lui Messi, ca sa fiu si eu mai bun decat colegii de la fotbal
– o placa de snowboard, pentru ca in iarna asta mi-am propus sa invat sa ma dau cu placa
– un Xbox nou, cu multe jocuri, ca cel vechi i-am dat drumul de la fereastra sa vad daca este rezistent la socuri, iar noi cun stap la etajul sapte se pare ca nu a rezistat deloc la cazatura pe care a primit-o.
Si ca sa vezi ca nu sunt egoist si ma gandesc la cei dragi mie, te rog sa ii aduci mamei un aspirator nou pentru ca asta pe care il are merge incet si ii reproseaza mereu tati ca nu reuseste sa termine curatenia la timp, iar tati sa stii ca isi doreste o masina noua.
Iti multumesc si te astept cu nerabdare!”
Observati cat de multe dulciuri si jucarii isi doresc copii din ziua de azi, parca pe vremea mea rea „putin” altfel.
Gata, nu o mai lungescu cu scrisul pentru ca trebuie sa ma grabesc sa scot apartamentul la vanzare pentru a putea sa indeplinesc macar o parte din cerintele nepotelului meu drag 😀

